Δευτέρα - Τετάρτη - Σάββατο 9:00 - 15:00 ::: Τρίτη - Πέμπτη - Παρασκευή 09:00 - 14:00 και 17:30 - 20:30
Εισέλθετε ή δημιουργήστε ένα λογαριασμό.
Καλάθι Αγορών
0 αντικείμενα- 0,00€
Το καλάθι σας είναι άδειο!

Συχνές Ερωτήσεις

1. Υπάρχει κατάστημα όπου μπορώ να δώ τα προιόντα απο κοντά;
 
Το κατάστημα λειτουργεί κανονικά στα πλαίσια ωραρίου καταστημάτων και μπορείτε να μας επισκεφτείτε (Δευτέρα - Τετάρτη - Σάββατο 09:00-15:00 και Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 09:00-14:00 17:30-20:30) επί της Αξαρίου 62, ισόγειο, Ανθούπολη, Περιστέρι. Για την καλύτερη σας εξυπηρέτηση επικοινωνήστε μαζί μας στο 210-5731635, 210- 5772488 για να επιβεβαιώσετε ότι τα προϊόντα που θέλετε να δείτε υπάρχουν διαθέσιμα.
 
2. Με την αποστολή της παραγγελίας μου ΔΕΝ μου ήρθε επιβεβαίωση στο mail μου. Τι πρέπει να κάνω;
 
 Αφού ελέγξετε ότι έχετε δώσει σωστά το e-mail σας και ότι ακολουθήσατε σωστά όλα τα βήματα που απαιτούνται για την αποστολή της παραγγελίας σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας από την σελίδα επικοινωνίας ή καλέστε μας στο 210-5731635, 2105772488.
 
3.Εάν ένα προϊόν που έχω παραγγείλει τελικά δεν υπάρχει τι πρέπει να κάνω;

 
 Ορισμένες φορές κάποια προϊόντα έχουν εξαντληθεί από την αποθήκη μας και δεν έχει προλάβει να ενημερωθεί το site μας. Εάν το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό για να σας ενημερώσουμε και να σας δώσουμε εναλλακτικές προτάσεις.
 
4.Αν κάτι δεν μου κάνει ή δεν μου αρέσει μπορώ να το αλλάξω;
 
 Η φιλοσοφία του καταστήματός μας είναι οι πελάτες μας να μένουν απόλυτα ευχαριστημένοι με την αγορά τους. Στην περίπτωση που κάτι δεν σας αρέσει ή δεν σας κάνει ή δεν είναι έτσι όπως το έχετε φανταστεί, έχετε δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος. Παρακαλώ σημειώστε ότι οι επιστροφές ή αλλαγές προιόντων γίνονται δεκτές εντός 10 ημερών από την παραλαβή τους, εφόσον :
Επικοινωνήστε στο 210-5731635, 210-5772488.
Το προιόν δεν φέρει φθορές.Το ειδικό καρτελάκι της επιχείρησεις και η ετικέτα του προιόντος δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο.
Επιστραφούν το κουτί του προιόντος, η εγγύηση και η σακούλα καθώς όλα τα παραπάνω είναι μέρος του προιόντος που αγοράζετε.
Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν.
Οι επιστροφές γίνονται μόνο μέσω κάποιας από τις μεταφορικές ACS, SPEEDEX, Γενική Ταχυδρομική ή Porta-porta, και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.
Φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά τη μεταφορά του.
Επίσης σας ενημερώνουμε ότι η ατομική επιχείρηση «ΚΑΦΕΤΖΗΣ». δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.
 
5.Γίνεται επιστροφή χρημάτων;
 
 Το kafetzis.gr σας εξασφαλίζει την επιστροφή χρημάτων εντός 30 ημερών από την ημέρα παραλαβής του προιόντος από εμάς. Οι επιστροφές πραγματοποιούνται μέσω ενός τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξετε. Σε περίπτωση που η αγορά έγινε με πιστωτική κάρτα, τότε το ποσό επιστρέφετε στην κάρτα σας εντός 10 ημερών.
 
6.Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω;
 
Σας δίνουμε την δυνατότητα να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής με:

 

7.Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;
 
Τα έξοδα αποστολής για τις παραγγελίες που αφορούν την Ελλάδα είναι δωρεάν (επιβαρύνουν αποκλειστικά το kafetzis.gr). Τα έξοδα αποστολής για την Κύπρο και τις υπόλοιπες Ευρωπαικές χώρες ανέρχονται στα 12 ευρώ.
 
8.Κάνετε αποστολές μόνο στην Αθήνα;

 
 Αποστολές κάνουμε σε όλη την Ελλάδα, Κύπρο και σε όλες τις χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης.
 
9.Πότε θα είναι έτοιμη η παραγγελία μου;
 
 Αν η παραγγελία σας γίνει Δευτέρα-Παρασκευή μέχρι τις 15:00 το μεσημέρι, θα προωθηθεί την ίδια μέρα από το κατάστημά μας, εφόσον η διαθέσιμότητά του είναι 24 ωρών. Αν η παραγγελία σας γίνει Σάββατο-Κυριακή ή σε περίοδο εορτών θα προωθηθεί την πρώτη εργάσιμη μέρα, με σειρά προτεραιότητας. Μέσα σε τρεις εργάσιμες μέρες η παραγγελία σας θα σας έχει αποσταλεί.
 
10.Με ποιόν τρόπο μπορεί να γίνει η αποστολή των προϊόντων που έχω παραγγείλει;

 
Η αποστολή για παραγγελίες που αφορούν την Ελλάδα γίνονται αποκλειστικά με Ταχυμεταφορικές εταιρείες (Courier). Οι αποστολές στην Κύπρο και τις υπόλοπες Ευρωπαικές χώρες και Κύπρο γίνονται με την ταχυμεταφορική υπηρεσία EMS (Express Mail Service) των Ελληνικών Ταχυδρομείων.